All4sport HIT - High intensity interval training - visoko intenzivni trening sa intervalima. Trening se sastoji od kombinovanja osnovnih funkcionalnih vježbi koje se izvode u intervalima, kako bi se postigao izuzetno visok intenzitet, dok pauza traje izuzetno kratko i ne dozvoljava tijelu potpun oporavak, kao što je to karakteristično za neke druge vrste treninga. Hiit trening poboljšava kardiorespiratornu izdržljivost i opću kondiciju, ubrzava metabolizam, povećava mišićni tonus, a usljed visokog intenziteta vježbanja u anaerobnim uslovima ( bez prisustva kisika), organizam ima potrebu da napravi komepnzaciju, te zbog toga poslije treninga pojačano troši kisik i kalorije, čime se postiže efekat treniranja čak i nakon treninga.
ALL4SPORT CROSS I ALL4SPORT CAMP TRENING - Funkcionalni trening namijenjen muškarcima i ženama, baziran na istovremenom razvoju što većeg broja motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Drugim riječima, ovaj tip treninga utiče na razvoj snage, jakosti, koordinacije, ravnoteže, mišićne izdržljivosti, brzine, fleksibilnosti, mobilnosti, te na smanjenje potkožnog masnog tkiva i povećanje mišićne mase. U samom treningu koristimo brojne fitnes rekvizite ( girje, trx trenažer, pilates lopte, bučice, šipke, ploče, elastične gume itd ) te samim time imamo širok dijapazon vježbi, što trening čini izuzetno zanimljivim i efektivnim.
ALL4SPORT ABS AND GLUTE - trening namijenjen pripadnicama nježnijeg spola baziran na razvoju mišića stomaka i mišića glutealne regije.

Sedmični raspored grupnih treninga

Ponedjeljak Utorak Srijeda Cetvrtak Petak Nedjelja
7:00
8:00
9:00
17:30
18:30
19:30